onsdag 14 september 2011

Ångest light

Hade sån jävla ångest hela dagen i går. Tror det började med att jag Insåg att det är mer eller mindre kört att få dagisplats i Sjöstan i januari.
Sedan byggdes liksom i-landsproblemen på. Trodde det skulle hjälpa med bodypump men det var bara tillfällig återhämtning.
I går kväll kröp det under huden och jag insåg att ångesten och ojandet över en massa i-landsproblem i grund och botten mycket handlar om att jag är uttråkad.
Får man ens säga så när man är hemma med bebis? Till mitt försvar kan jag säga att det nu gått över ett år, de flesta andra har börjat jobba igen och hösten är här.
Anywho, bokade min i-landsångest med en i-landspryl: People i iPad!
Oh My God vad fab den är. Liksom en massa mer smaskigheter än i pappersvarianten och bara 28 spänn i stället för en miljon på PressStop.
I bland är jag så lätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar