måndag 25 mars 2013

Mot värmen


Den här dagen, den kommer gå till historien av många anledningar.
Efter att ha stressat mig igenom arbetsdagen med möten, utvecklingssamtal, överlämningar, kurs, avstämningar och avslut stressade jag hem för middag med min bästis Linda som äntligen är i stan och bästa MrR. Daisy fick jättefina presenter, en himmelskt mjuk tröja från Chile och en tyllkjol från BabyGap som redan blivit en favorit.

Efter middag och alla trevligheter gjorde jag ett ryck med sista packningen. Vi har glömt att låta någon ta hand om posten, bilen har pajat så vi måste ta taxi till Arlanda och vi hade glömt köpa blöjor. Men allt löser sig. Alla väskor är (över)packade och om några timmar åker vi till Teneriffa. 
När jag sitter i en solstol, DÅ ska jag pusta ut. 
Ses där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar