lördag 2 mars 2013

Häng med!

Hörni, det här känns ju jättekonstigt men också lite kittlande. I snart två år har jag tänkt att det är väl ingen som läser min blogg men statistiken visade ju att så var inte fallet. Även kommentarerna och framförallt alla fina ord jag fått live från er som är trogna läsare vittnade om att ni gillar bloggen. Men nu vänder vi blad. Jag har blivit erbjuden att börja blogga för en informationssajt om Hammarby Sjöstad. Eftersom jag bor här passar det ganska bra så klart och jag har bestämt mig för att våga bli lite mer publik. Så snälla ni, ändra era inställningar och häng med a daisy day hit. Bloggens nya adress är alltså http://hammarbysjostad.info/blogg/a-daisy-day/

1 kommentar:

  1. Vad kul för dig! :) Självklart kommer jag följa dig via den nya sidan!

    SvaraRadera