lördag 23 mars 2013

Dagen i bilder

I morse gav Daisy mig sovmorgon till kvart i åtta.
Vi lekte doktor bland annat innan vi väckte Håkan klockan elva så jag skulle hinna till min manikyrtid. Under tiden jag var borta sov Daisy gott.
Naglarna blev bra. Klarröda och redo för lite färg på resten av händerna.
Men jag hade valt en dum dag eftersom det var ett jäkla pådrag i Nacka Forum för Robin Stjernberg uppträdde.
Jag blev så matt av all uppståndelse att jag var tvungen att köpa en Stress me Down på Joe & The Juice.
Jag svepte den direkt. När jag kom hem gick vi ut på en långpromenad.
Vi gick förbi Hammarbybacken och Daisy ville väldigt gärna åka skidor trots att hon aldrig gjort det förut.
Vi hittade en ny lekplats med en rutschkana som passade både små...
Och stora...
Sedan gick vi hem och jag började packa. Daisy tog på sig sin UV-dräkt över kläderna och sa "jag vill bada i poolen och äta glass".
Det vill jag med.
Nu är hon paralyserad framför Tingeling och jag stålsätter mig för läggningen.
Hoppas det inte tar två timmar eftersom jag är hungrig och Håkan lagar Biff Rydberg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar