tisdag 5 mars 2013

Fredag hela veckan


I kväll är sista kvällen med Håkan hemma för resten av veckan i stort sett. I morgon åker han till Göteborg och på torsdag sätter jag mig på tåget med Daisy hela vägen till svärisarna i Halmstad (bävar pga aktivt barn och har aldrig rest så långt med henne ensam förut). På fredag morgon sluter jag upp med maken i Göteborg då jag ska jobba med direktsändningen av Plan-galan En kväll för världens döttrar på TV3.
Men, det var läge att lyxa till det lite ikväll sladdade jag in på Hammarby Sjöstads Kött & Deli på vägen hem från jobbet för att köpa lite charkuterier. Det är annars Håkans paradgren att inhandla detta men jag klarade tydligen uppdraget - med väl godkänt.
Jag var vrålhungrig och var därför mycket nöjd när jag fick provsmaka olika Proscuittos.
Och lite Manchego till det tack!
Gottepåse.
Tada!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar