onsdag 6 mars 2013

Ljuva dofter


Lyxiga tvålar och doftljus är lite mitt sätt att piffa till den grå vardagen. Är helt såld på Molton Brown som jag alltid bunkrar upp med när jag är i London. Men nu har jag inte varit där sedan i höstas har hittat ett nytt märke jag gillar. Dessutom är det närproducerat - från västkusten ett stenkast (nåja) från Halmstad där min man är uppvuxen. Tvålen är från Lilla Bruket och finns bl a på Posh Living i Mood-gallerian.
Dessutom köpte jag ett ljus som luktar nytvättat. Inte för att det behövs kanske med tanke på att min man säger att vi måste vara det mest nytvättade hemmet i Sverige eftersom jag tvättar typ jämt. I alla fall, älskar doften, och tydligen blir stearinet massageolja när ljuset brinner. Vet dock inte hur troligt det är att jag kommer sitta i soffan framför tv:n och smörja in mig med varmt stearin och massera lite grann. Men jag gick på säljargumentet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar