onsdag 1 januari 2014

Nyårsafton i bilder

Förra nyårsafton firade vi i Sjöstan med fyra par och fem barn. Denna nyårsafton firade vi i Sjöberg med ett par och totalt fem barn.
Petter och Katrin firade jul i Bretagne så de hade finfin champagne med sig som serverades i våra nya champagneglas som jag köpte till Håkan i julklapp.
Jag fick denna fantastiska badolja från Laura Mercier i present. Otroligt lyxigt!
Twinsen fick dessa supersnygga bodys från Mini Rodini.
Daisy och Barbro fick matchande diadem.
På nyårsafton bär man så klart fluga.
Siri sportar fluga i närbild.
Alla tre hade matchande klänningar.
Sedan lagade männen i sällskapet mat. Håkan var mycket impad av Petters skägg.
Till förrätt åt vi rårakor.
Sedan paus för tomtebloss innan vi åt Moules marineres och la barnen.
När yrvädren somnat åt vi hummer och drack mer champagne och önskade saker i för 2014. Jag önskade att deg inte händer någonting. Vi avslutade 2013 med tårar.
Så tittade jag på dessa två och kände att 2014 blir nog allt lättare.
Tolvslaget kom.
Vår gata var öde.
Endast vi var ute och firade. Jag inledde även 2014 med tårar.
Men skärpte till mig lagom till champagnetårtan.
För att bli på bättre humör förvandlades jag till illern Göran när det var speldags. Vi vann!
Och imorse förmiddags när jag kom ner i köket hade våra gäster gjort brunch.
2014, bring it on!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar