söndag 26 januari 2014

Dagen i bilder

Nu är det ungefär en timme för sent men förklaringen kommer sedan och ungefär så här såg lördagen ut i bilder.


Jag började med att besöka lagerutförsäljningen av Nordiska galleriet i området där vi bor. Fyndade bl.a. ett stativ till ett bord som jag tänkte fixa i sann DIY (do it yourself)-anda.


När Håkan handlade mat inför kvällen hängde jag lite med min egna lilla cirkus.


Och gick till lekplatsen där Daisy körde Jake och piraterna med kommandon som: Säg "aj, aj kapten" mamma.


Sedan fixade vi det sista inför middagen vi bjudit in närmsta grannen på. Här förrättsvariant med bubbel.


Varmrätt med Moules marineres och pommes med aioli.


Avslutningsvis min chili con kladd. Efter en lång men trevlig kväll sover alla barnen och snart jag med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar