lördag 4 januari 2014

Finbesök

Att aktivera Daisy under jullovet mellan förskolebytet är inte helt lätt. Igår var hon ute i skogen. Och såg rådjur med Håkan och sen åkte de till badhuset. Vi har också styrt upp många play dates. Dessutom har vi haft många vänner på besök och min pappa har sovit här en del. Daisy är med andra ord can vid att någon alltid kommer hit. Varje morgon frågar hon: Vem kommer idag?
Imorse svarade jag att hennes sysslingar skulle komma. Sysslingar var ett spännande ord som hon rabblade hela förmiddagen. Så kom dom till slut den fina stora familjen med Håkans farbror, kusin och kusinbarn. De hade dessutom köpt duplolego till Daisy och lyckan var total.


Louise hade benkoll på allt lego och kunde berätta vad alla figurer heter.


Daisy var mycket imponerad.


Lily trivdes väldigt bra hos Malte.


Och somnade sedan hos Fredrika.

Jag bjöd på sockerkaka som jag glömde ha bakpulvret i. Fail!

Och jag har redan svaret klart till imorgon när Daisy frågar: Vem kommer idag?

Fortsättning följer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar