tisdag 1 november 2011

Sånt jag går och funderar på

Tankar från dagen hittills:

Höjden av lathet… är att inte orkar brygga nytt kaffe utan micra kaffet från imorse.

Tecken på att man är för brudig… är att beställa en kebabtallrik med bulgur för att man tänker på figuren och ändå så fort tallrikarna kommer in sno pommes frites från maken.

Present jag inte hade räknat med… var däckbyte. Jag fick en parfym i födelsedagspresent av Håkan (+ en resa till Rom). Parfymen föll mig dock inte i luktsinnet så jag lämnade tillbaka den och skulle få köpa hans andra idé istället – ett par nya gympadojor. I dag bytte Håkan däck på bilen och sa att det nu är min present (håller tummarna för att han skämtade).

En klapp på axeln… är man värd om man jobbar på sin lediga dag. Och det gör jag nu (eller efter att jag publicerat detta inlägg).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar