onsdag 2 november 2011

Miss Match

Nu ska jag erkänna en sak.
Varje morgon lägger jag fram Daisys outfit för dagen till Håkan.
Han tycker det är bra för då slipper han välja.
Jag tycker det är bra för då har Daisy matchande kläder på sig.
Jag har funderat en del över det där att det är rätt töntigt, att jag ska ge min man lite cred och egentligen spelar det ju ingen roll vad Daisy har på sig så länge hon inte fryser.
Så igår kväll tänkte jag fuck it, jag lägger inte fram några kläder utan ger Håkan fria tyglar.

Under dagen kom det en bild:



Hon har alltså blå/röd-randig tröja på sig, svart/vit-randiga byxor med knallrosa mudd och ljusrosa strumpor.
Allt fint var för sig men inte speciellt matchat.
Samtidigt som jag blir helt varm i bröstet av kärlek I can't help but wonder... ser inte män/min man sånt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar