fredag 4 november 2011

Ensam hemma

Jag är alltså solo nu i fem dagar. Har aldrig varit ifrån Daisy så länge och det är jobbigt så klart. Å andra sidan jobbar jag hela tiden (därav dåligt bloggande) så jag hade knappt hunnit se henne ändå.

Så medan Daisy och Håkan är i Halmstad bokar jag upp kvällarna.

Igår var jag på nya hotellet Grand Central igen som tydligen blivit ultrahippt. Och medan saker blir coola blir jag allt mer ocool.
Ett säkert tecken på det är att jag tyckte att det var för hög ljudvolym så jag hörde inte vad Kicki och Frida sa så jag fixade ett lugnare bord ute i lobbyrestaurangen istället.
Det blev en perfekt kväll som boostade mig enormt. Vänner alltså, vad härligt det är.

Nu ska jag vidare till nästa kompishäng hemma hos sköna Helena.

Jag slår en jävla massa flugor i en smäll. Jag får träffa en massa vänner som jag knappt hinner se annars, jag får dricka vin, jag kan om dagarna jobba över utan dåligt samvete och tiden går fortare tills min familj kommer hem igen.
Win-win-win.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar