fredag 6 juni 2014

Otippade saker som har hänt den här veckan:


  • Jag har name droppats i Filips och Fredriks podcast. (Måste eventuellt byta jobb efter detta haha)

  • Jag har vunnit en fototävling på instagram för Lekmer med den här bilden.

  • Jag har varit hos tandläkaren och hade inga hål eller dåligt tandkött. Trodde innan att det skulle vara minst två hål och att jag skulle bli utskälld pga stundande tandlossning. Det visade sig att dåliga tandköttet berodde på graviditeten men har nu återhämtat sig avsevärt.

  • Jag gick på R.O.O.M och snubblade in på 30 procents rea på allt. Gick slightly bananas. Köpte bland annat nya korgar från Ferm Living att förvara leksaker i.

  • Jag har fått en heldag på stan själv utan barnvagn tack vare svämor. Kunde gå i affärer jag aldrig kan besöka annars för att dubbelvagnen inte går in. Kunde också äta lunch med kompis. Och äta glass med fria händer och gå runt som vanligt folk. Var nära att skena genom Kungsträdgården som en häst på vida vidder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar