torsdag 17 oktober 2013

Uppdatering

Vi väntar fortfarande på fler provsvar men efter att jag lades in på BB har mina värden stabiliserats.
Orsaken: Jag vilar.
Så nu blir det kanske inte igångsättning förrän på lördag eftersom bebisarna mår bäst i magen. Men jag får inte åka hem.
Så väntan fortsätter...
Frekvensen från två små hjärtan.
Till vänster: Min mage 2010 när jag åkte in till BB för igångsättning med Daisy.
Till höger: Min mage igår.

(Och jo, jag har köpt nya underkläder sedan 2010. De ser bara likadana ut.)

2 kommentarer:

  1. Herre Gud så spännande! Vi väntar och längtar på att få se Daisy med småsyrror.
    Kram Fia och Janne från ett regnigt Göteborg. Vad är det med vårt väder? Det regnar fan i mig varje dag på den är sidan.

    SvaraRadera
  2. Vad otroligt roligt att höra från er! Nu hoppas jag vi ses snart med två små kottar och Daisy i släptåg. Kram

    SvaraRadera