måndag 7 oktober 2013

Here we go again

Jag fick lite panik inatt när jag fick förvärkar. Satt i saccosäcken i en och en halv timme och googlade värkar, la in numret till BB under favoriter och gjorde en lista till BB-väskan.
Ultraljudet idag visade att tvilling 1 väger 2581 gram och tvilling 2 väger 2300 gram. Båda ligger med huvudet ner och är med andra ord redo att göra entré. Men när jag kände av värkarna inatt och blev smärtsamt påmind om hur ont det kommer göra börjar jag ångra mitt beslut att föda vaginalt.
Det skulle dessutom inte förvåna mig om förlossningen kommer igång på min födelsedag på fredag. Grattis till mig...

Har nu inhandlat:
• Amningsbehåar
• Amningstoppar
• Bröstvårtesalva
• Amningsinlägg
• Nappar
• Parfymfri duschtvål och lotion
• Babyfiltar
Som sagt. Here we go again.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar