lördag 19 oktober 2013

Live från BB

Jag kan inte sluta titta på de små tjejerna och kan inte förstå hur de fick plats i min mage. Över 5,5 kilo bebis. Inte konstigt att det var kämpigt på slutet.


Igår morse fick jag veta att mina värden försämrats igen och det var dags att köra igång förlossningen. Jag kände mig inte alls redo och blev rätt skärrad men det var bara att köra.
Jag berättar om förlossningen en annan gång men känslan efteråt var att jag fanimej är en superwoman som klarar allt. Det är en rätt ball känsla och man klappar alldeles för sällan sig själv på axeln.


17:20 kom Ettan ut med en rasande fart. Vikt: 2730 gram. 47 cm.
17:39 kom Tvåan som fick kämpa lite mer. Vikt: 2820 gram. 47,5 cm.
Lika som bär och söta som få.


Nu ska vi bara enas om namn till dem också.

2 kommentarer:

  1. Verkligen en superkvinna! Fina tvillingar du har./läsare och tvåbarnsmamma

    SvaraRadera