onsdag 21 december 2011

Så. Jävla. Äckligt.

Både jag och Håkan har fått konstiga bett på armarna den senaste tiden.
Det är som små blåsor som kliar så in i helvete.
I går kväll såg jag ett litet kryp i soffan.
I morse såg jag en likadan på sänggaveln - och lyckades fånga in det äckliga kräket.

Nu har vi googlat lite. Allt tyder på att det är vägglus.
Så. Jävla. Äckligt.
Det står också att vi måste kalla hem Anticimex.
Dessutom är det en stor varningstriangel för second hand-prylar som kan föra med sig vägglöss.
Min mamma älskar loppisar och kommer hem med diverse fynd.
No more.

Jag äcklas av att behöva gå och lägga mig ikväll.
Jag är glad över att vi ska vara i Halmstad en vecka sen.
Jag längtar inte direkt efter att ringa Anticimex imorgon och boka en tid till efter nyår för total sanering.
Gott nytt år und so weiter.




Betten.



Boven.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar