tisdag 27 december 2011

Fint sällskap

Igår var vi och hälsade på Daisys kompis C.
Hon går redan på dagis (lättare det där med dagisplats i Halmstad) och har lärt sig att hålla i grejerna.
Det blev ett intressant spel minisarna emellan. För varje leksak Daisy tog var C där och ville ha just den.
Sjukt sött att titta på ändå. De är som två praliner.

Och i vanlig ordning fick vi en hel påse med lyxiga barnkläder med oss hem.
C och inte minst hennes mamma K är givmilda som få ändå.



Hm, vad är det din mamma har där i handen C?

Ser spännande ut. Får jag kolla?

Nej, Daisy det är MIN kanin?

Inga probs, då tar jag den här manicken som får kaninen att låta istället.

Åh Daisy, du är lite efter. Typ två månader efter mig. Jag har redan fattat att man inte ska stoppa alla leksaker i munnen. Du får skärpa till dig lite nu Daisy om du ska hänga med mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar