torsdag 16 maj 2013

Tåget söderut

Den här veckan hittills alltså har nästan tagit knäcken på mig. Budgivning på lägenheten har nästan gett mig hjärtattack, jobb en masse och idag hade jag ett föredrag för hela företaget under eftermiddagen. Var duktigt nervös för det. Kom på mig själv med att jag glömde andas och blev andfådd bara av att prata.
Men det gick bra och jag och kollegorna på min avdelning fick fina hurrarop efteråt. Är lite stolt nu faktiskt.
Här är en bild som lades upp av en fin kollega och vän på instagram.


Nu pustar jag ut på ett tåg till Malmö. Djupandas och försöker smälta allt som pågår samtidigt just nu. Det är en del. Närmast väntar en helg hos min bästis i Malmö och kära återseenden med ett gäng kompisar. Är väldigt pepp inför detta.
Måste dock erkänn att jag redan saknar den här tjejen obeskrivligt mycket.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar