torsdag 2 maj 2013

Första maj i bilder

Ledig dag mitt i veckan är en härlig lyx.




Daisy och jag tog en långfrukost och hon snodde min smoothie efter att ha druckit upp sin.




Istället för att demonstrera ägnade jag förmiddagen åt att ligga i hängmattan på balkongen. Efter lunch tog vi båten till Gröna Lund.




Där ville Daisy rida på hästen igen.




Och köra en Cadillac.




Hon styrde bra. Hon var dock inte lika duktig på att köa. Att "vänta på sin tur" och "ha tålamod" är inte Daisys starkaste gren. Flera föräldrar gav mig tröstande ord mellan skrikfesterna, såsom "det går över om ett par år jag lovar".




Men när hon väl fick åka...




Då var livet en fest.




Två gånger åkte hon Dumbo.




Delad glädje är dubbel glädje.




Efter att hela familjen åkt tekopparna (glädjetjut!) hälsade vi på hos Pettsson och Findus.




Sedan tjatades det en del om en ballong och tjatet gav resultat.




Ballongen fick bada och vakade vid sängen när Daisy somnade som en stock.

1 kommentar:

  1. Håkan åkte väl de nya slänggungorna...? /flash

    SvaraRadera