lördag 18 maj 2013

Malmö baby!

Nu dricker jag alkoholfria drinkar på Euroclub i Malmö och är väldigt stolt över att mina kompisar dj:ar.


Swedish House Mafia goes schlager. Typ.

Idag har jag hunnit med att gå i den farligaste änden av Sveriges farligaste gata. Av misstag. Det var väldigt obehagligt.


Jag har även ätit lyxig hotellfrukost med Tobbe och Trus.
Hängt i Lomma med min long time friend Hanna och testat villalivet och liten bebis. Dubbla den dosen så har ni mig i höst.
Jag har även pensionärssovit två timmar. Den här graviditetströttman tar knäcken på mig.
Vi har sålt lägenheten med tokvinst !!! (Hände samtidigt i Stockholm typ)
Jag har ätit mexikanskt/japanskt på Möllan och pratat med min bästis i timmar. Satan vad jag saknat det.
Nu ska jag dansa nykter. Kommer bli en utmaning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar