måndag 6 maj 2013

Surprise!

Jag älskar överraskningar. Det gör min kompis Frida också och i lördags fick hon kanske överraskningarnas överraskning.
Hennes man hade i många veckor planerat denna fest på Grand Hotel Saltsjöbaden. Hela salongen var fylld med vänner när hon kom in och trodde att hon skulle på en lugn middag med familjen.
I stället blev det närmare hundra personer, uppträdanden, tal, tre rätters middag och ett jäkla drag på dansgolvet.
Jag fick just ett sms där hon skrev att hon fortfarande inte återhämtat sig från chocken.
Frida kan vara världens coolaste och snyggaste trebarnsmorsa. Vi har Frida att tacka för mycket också för det var hon som sammanförde mig och Håkan. Hon ringde och tjatade på mig att jag var tvungen att komma till festen där hon var. Hennes dolda agenda var att hon ville att jag skulle träffa Håkan. Några år senare kan vi ju konstatera att hon hade rätt i att vi nog skulle passa bra ihop.
Jag var dålig på att ta bilder men här kommer några få från kvällen.
Surprise! Långt bort där står en chockad 40-åring.
Håkan och jag.
Frida och Håkan. Båda från Halmstad.



3 kommentarer:

  1. Men glöm aldrig att Håkan inte hade gått på festen om inte jag tjatat på honom i flera timmar. Dock hade jag ju ingen aning om att modern till hans barn skulle finnas där. Det är verkligen Fridas förtjänst :) /flash

    SvaraRadera
  2. Haha, cred till den som cred ska ha Flashen. Du och Frida var duktiga spin doctors. Och nej, ingen hade nog kunnat ana att jag sen skulle få tre barn med Håkan.

    SvaraRadera