måndag 30 december 2013

Dagen i bilder

Även denna morgon började med tvillingmys i sängen då både jag och Håkan fått sovmorgon tack vare att pappa tog hand om Daisy i ottan.
Därefter åkte vi till Fjärilshuset i Hagaparken för att kolla in hajtanken som hajpats så mycket. Hajar ni? Ursäkta humorn men i alla fall, det var knökfullt där och jag fick inte komma in med vagnen. Så Daisy fick gå in med morfar och pappa.
Daisy gillade hajarna. Håkan var inte lika imponerad. Hans omdöme lät så här: "Det var några trötta fjärilar, två hajar och mediokra karpar som simmade runt."
Daisy fick glass när hon anslöt till min och Lindas fika i caféet. Min kompis Linda gav mig för övrigt det fina halsbandet jag har på mig i julklapp.
Därefter bastade jag och Linda. Daisy ville också vara med på ett hörn. Trots att hon både duschat och badat idag och vi har världens största badrum valde hon att vaska sig så här.
Efteråt tog hon en selfie i fåtöljen.
Och Siri testade det här med att sitta i soffan.
Denna prima dag avslutades med spelet Popkult. Vill inte skryta men okejrå jag vann.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar