fredag 14 juni 2013

Girlpower

Män gör män har Zlatan sagt en gång om det faktum att han har två söner.
Jag vet inte vad det säger om Håkan men i mina ögon är han väldigt manlig - trots att han inte verkar yngla av sig söner.
I går var vi på ultraljud igen och fick veta att det är två små tjejer i min mage.
Jag är jätteglad! Hade i och för sig blivit lika glad för söner.
Det bästa var att få veta att båda kottarna mår bra, växer i samma takt och inte har påverkats av den stressade situation jag varit i den senaste veckan.
De är nu runt 18 cm var och livliga som attan. Två små tjejer med Daisys energi med andra ord.
Daisy har också gått från att säga "jag vill inte ha bebisar" och slå på min mage till att säga "jag vill ha två lillasyster".
Nu får hon det.
Och Håkan kommer vara omringad av tjejer resten av sitt liv.


Så här firade vi. Alkoholfritt till mig.


Håkan lagade hummerpasta.



2 kommentarer:

  1. Ha, ha, fantastiskt! Stort grattis! /flash

    SvaraRadera
  2. Galet häftigt, stort grattis! Girl power! Kram från Linda och Moa

    SvaraRadera