måndag 5 november 2012

Utekväll? Utekväll!

Jag var... håll i er nu... ute i lördags.
Tjejkväll.
Middag.
På lokal.
Med drinkar.
Och vidare utgång.
Till en bar.
Åt en cheeseburgare på vägen hem.

Skillnad "nu" från "då" (läs: pre baby) är att jag inte följde med vidare till Spy bar (ja, det var förslaget) och jag var hemma klockan två.
Ändå, bra jobbat av mig.

Andra höjdpunkter under kvällen:
- Jag fick vara med mina bästa vänner Lindax2.
- Vi lyckades pruta på drinkar (de tog bara cash i baren).
- Vi fick festa med komiker vilket är extra roligt.
- Vi fick hälsa på Lars Winnerbäck. Eller Lasse som vi kallar honom numer. Tihi.

Kul kväll.



Russinface.


Vi tre.


Jag.


Pudrar näsan.


Komiker lyfter valfri förbipasserande.


Två programledare lyfter en förbipasserande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar