torsdag 8 november 2012

Bra upptäckt

Fantastiska mataffären Whole Foods finns numer inte bara i mina gamla hoods i Kensington utan också vid Piccadilly.
Mycket trevlig upptäckt.



Efter en kort men intensiv shoppingtur före hemresan slank jag in här för lite påfyllning.



Nu har jag landat. På flyget från London var flera med som åkt transfer från New York. Bland annat Jenny och Niklas Strömstedt. De var på gott humör.
Det var dock inte paret som satt bredvid mig. De hade tydligen rest i två dygn från New York för att komma hem och nu hade tålamodet checkat ut och lagt in sig på rehab. För jäklar vad de bråkade.
Börjar nu oroa mig för vår New York-resa och det faktum att vi inte flyger direkt.

Men de bekymren senare. Nu hem till familjen. Min älskade, fina lilla familj.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar