söndag 11 november 2012

Fars dag i bilder

Eftersom jag var ute igår på tjejmiddag fick jag sovmorgon trots att det var Fars dag.


Men detta kompenserade jag genom att göra pannkakor till frukost och lchf-plättar till mig.


Daisy gav pappa presenterna efter frukost. Hon hade då stökat ner rejält hemma som ni ser.


I paketen var det en halsduk och en necessär från Paul Smith.


Sedan gick vi ut och gungade på olika lekplatser. När det blev mörkt (skrämmande tidigt) bjöd jag på tidig middag på Göteborg. Mysigt där.


Daisy gick bananas och sprang en del.


Tills energin tog slut och hon chillade lite. Med betoning på lite.


Sedan gick vi hem och lämnade Göteborg bakom oss.


Vi badade och hade matchande badrockar.


Och jag snusade på den här nacken.
Nu sover hon och vi tittar på The Snapper - en av Håkans favoritfilmer.
Bra fars dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar