tisdag 21 december 2010

Fördummande tv

Jag har fortfarande lite problem med all denna tid jag har att fördriva sedan jag fick Daisy.
Missförstå mig inte, dagarna går fort och jag fattar inte riktigt hur det går till, men däremellan alla bebisbestyr finns det små håltimmar.
De fyller jag med skräp-tv.

Så här kommer en lista på de serier jag spanar in just nu:
  1. Project Runway. Sänds varje dag 15:55 på Tv3. I dag var det final av första säsongen. Rätt person vann för en gångs skull men uj vad länge sen 2001 känns. Fult mode och Heidi Klum ser typ fet ut (för att vara supermodell alltså). Och detta är post three babies. Det nya size zero-idealet har skadat mig.
  2. Biggest Loser. Motsatsen till Project Runway kan man säga. Går på Kanal 5 kl 19. Final förra måndagen. Som jag bölade.
  3. The Hills. Är nu inne på femte säsongen och är fortfarande heligt förbannad på Spencer Pratt. Vilken äcklig snubbe han är.
Daisy sitter som fastklistrad framför tv:n när jingeln till Project Runway börjar.

    Dessa serier ska jag ge en chans:
    1. The Big Bang Theory. Har börjat lite, ej fast än.
    2. Dexter. Snart sett klart första säsongen. Fattar fortfarande inte what the fuzz is all about.
    3. Glee. Ser jag fram emot.

    Inga kommentarer:

    Skicka en kommentar