söndag 12 oktober 2014

Min födelsedag





Igår var det firande från morgon till sen kväll. Att jag var tvungen att räkna efter hur många år jag fyllde säger en del. 38. Jag vet inte men det känns lite gammalt. Allt under 35 var ändå okej. Jag skulle vilja vara typ 34 några år till. När man dessutom kollar på Paradise Hotel och deltagarna är fyllda på nittiotalet och att man skulle kunna vara deras morsa ja... då känner man sig gammal.
Men jag fokuserade inte så mycket på åldern igår. Jag njöt istället av att bli firad av min familj på morgonen. Jag fick ett par Prime Boots (hur snällt var inte det då) och biljetter till Orup vilket blir en dejt med min man. Den andra dejten blir det då sedan tvillingarna föddes. Det regnar inte av dessa tillfällen med andra ord.
På eftermiddagen bjöd jag in några av mina närmaste vänner på Afternoon Tea som, när barnen somnat, övergick i kräftskiva. Så himla lyckat upplägg. Så himla bäst kompisar.
Jag vill dock förtydliga att alla paketen på presentbordet var inte till mig utan vi firade alla tjejerna i familjen eftersom jag, Daisy, Lily och Siri alla fyller år inom loppet av tre veckor. Heja oss, hipp hurra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar