söndag 17 november 2013

Världens snällaste

Livet i hus är ljuvligt på många sätt men man blir ju ganska isolerad. Jag saknar mitt mammagäng i Sjöstan. Men i dag fick jag finbesök från det gänget. Gazal, som också flyttat till hus rätt nära oss, kom på besök med Melvin. Melvin och Daisy har lekt sedan de var spädisar i stort sett.
Gazal gjorde det snällaste någon kanske kan göra för mig just nu. Hon gav mig inte bara sällskap utan kom med färdig lunch till mig och barnen, present till Daisy (och twinsen) och ett glossigt magasin till mig att läsa medan jag ammar. Alltså. Det är så fint gjort va att jag vill krama sönder henne.
Tack Gazal!
Daisy hänförd av fika och Melvin.
Melvin fick även smaka på kokosbollarna.
Godast var sockret.
Och så klättrades det en del.
Och lektes familj.

1 kommentar:

  1. Det var det lilla! Roligt att få se ert fina hus och leka. När vi satt i bilen och började köra iväg sa M "hej då Daisy, jag kommer sakna dig". Sötnosar. Biodate och lattefika snart! Kram Gazal

    SvaraRadera