fredag 22 november 2013

De här två är så fina va så det kan ni inte förstå

Nu tror ni säkert att jag menar tvillingarna och det gör jag visserligen men de är i en klass för sig.
De jag menar är dessa två som ikväll var och hälsade på.


Praktiskt nu när de kan hålla en bebis var.


Under tiden kunde jag fira ett par fria händer med att unna mig ett glas vin och gå all in på denna brickan.


Daisy fixade en egen bricka med konstverken hon gjort tillsammans med Ronny av Play Doh-leran de gav henne i present.


Jag ger er en ödla på en röd gren, en mus i en ost, en clown och en luftballong.


Och så myste alla tre tjejerna framför brasan.

Men framförallt: vad jag älskar besök från Ronny och Marcus. Får energi av dessa fina människor. Och så är de fantastiska med barn. Bara en sån sak.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar