fredag 4 maj 2012

Mår som jag förtjänar idag

Det vill säga uselt.
Jag hade styrt upp en reunion igår med redaktionen jag startade och basade över när jag var gravid. Graviditeten har egentligen inget med just det att göra men då vet ni ungefär vilken tidsperiod det var vi jobbade ihop.
I alla fulla fall (som svärmor brukar säga) var det en härlig kväll men många suddiga bilder.




Den enda skarpa bilden är på mina pilgrimsmusslor.




Frida, nu preggo. Yay! Och Kristoffer, ej preggo. Eller pappa till barnet.




Mina bokisar Oliven och Trusan.




Mattias. Sveriges bästa hovreporter. Som efter denna Fidel Castro beställde in en magnumflaska champagne vilket orsakar min huvudvärk idag.




Jag och fina Mirja stolta över att vi härdade ut längst i sällskapet, trots att vi är småbarnsföräldrar.

Och apropå det var det ju så där skönt när Daisy vaknade 05:44 imorse och jag kom hem 02:44.
You do the math. Mitt huvud orkar inte.

1 kommentar: