onsdag 16 maj 2012

Just nu:

Sitter på terrassen och läser nästa bokcirkelsbok och tar en öl medan Håkan hämtar mat.




Det blir middag "hemma" ikväll eftersom Daisy slocknade vid sjurycket och nu är omöjlig att väcka. Hon är extremt aktiv hela dagarna och har här nere sovit i tretimmars intervaller på förmiddag och tidig kväll före middagen. Men idag var det tack och god natt. Inte så konstigt kanske med tanke på att hon sprungit som en duracellkanin ovan och i vatten hela dagen. Sedan åtta imorse på golfbanan där vi är olydiga och leker innan alla andra vaknat.





3 kommentarer:

  1. Ni verkar ha det toppen! Vart är ni någonstans? Kram och snart måste vi verkligen ses!! Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Öl och bok - låter SJUKT bra. Jag panikläser medan min 5 månaders sover, man hinner ju bara komma in i texten och så BOOM! dags att söva om. Typ.

    SvaraRadera
  3. Maria: Fuerteventura. Kombinerad jobb- och semesterresa. Fantastiskt bra combo faktiskt.
    Katta kvack: I know the feeling! Tyvärr känns det lite som att det är så fortfarande. När jag väl lägger huvudet på kudden för att läsa slocknar jag istället. Därför älskar jag semester. När man kan sträckläsa på balkongen (och dricka öl samtidigt som fin bonus)

    SvaraRadera