onsdag 20 augusti 2014

Nätshoppa? Nätshoppa!




Heja mig!
Utser härmed mig själv till ett geni på nätshopping.
Eller tja det krävs ju inget geni direkt för att lyckas men jag är i alla fall mycket nöjd med mina köp.
I måndags hittade jag de perfekta klackarna till de fester som väntar inom kort. Klackarna från Michael Kors fanns dock inte i min storlek i Jackie-butiken. Expediten skrev då ner på en lapp vad skorna heter och sa att jag kunde ju söka på nätet efter dem.
Det gjorde jag och hittade dem på net-a-porter i USA. Lite billigare totalt och fraktfritt. Jag beställde dem i måndags eftermiddag. I morse ringde DHL på dörren och levererade skokartongerna.
Måste erkänna att de ångest som härjar i mig idag lindrades lite av att få prova dessa godbitar på tassarna.
Farligt dock att jag nu kommit på hur smidigt och snabbt det är att shoppa på net-a-porter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar