lördag 23 augusti 2014

Loppievent

Ärligt talat är det helt otroligt att det finns så många mammabloggare i Sverige. 
Och att jag är en av dem. 
Idag fyllde ett hundratal av oss (eller var vi fler) konferensdelen på Clarion Sign i Stockholm när Loppi hade eventet Höststart. Lina Hedlund från Alcazar var konferencier. Hennes son Tilo 2,5 år var med. Han var galet gullig. Han blev intervjuad och fick frågan vem hans pappa, Bolibompa-Nassim al Fakir är på turné med. 
Tilo: - Med Lena Philipsson. 
Och vad kallas hon hemma? 
- Sexy bitch. 
Tydligen något Lena själv lärt honom.
Humor. 
Några övriga som talade var MatHem och Silja Line. Nu har jag inget tvång på mig att nämna dem. 
Alls. 
Men jag blev ärligt talat sugen på att testa MatHem. Att handla med tvillingarna är verkligen bökigt. 
Och Silja Line har superbra aktiviteter för barn. Fick en rabattkod i den stora goodiebagen så jag testat nog en tripp i höst med familjen. 
I övrigt nätverkade jag lite, tävlade och minglade med Tvillingmorsan och min TV3-kollega Carin da Silva. Goodiebagen var som sagt bra med tema förskolestart. Vill ni också ha en delas de ut på Lekmer i Barkarby nästa helg. Läs mer här.

Nu ska jag göra mig redo för fest. Himla mycket aktiviteter denna lördag.









 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar