onsdag 5 februari 2014

Paradise Hotel

Man kanske trodde att Paradise Hotels huvudmålgrupp var en yngre publik men jag tror snarare att den ligger runt 30+.

Jag erkänner att jag tittar slaviskt och älskar den här säsongen. Större delen av min umgångeskrets håller med. Det kanske inte var ett av de finaste ögonblicken i mitt liv när jag satt och tittade med min svärmor och tjejerna i programmet pratade om en fittboll. Oh well.

Nu är det spännande i alla fall. Final!

...
Update: Jeppe! WTF! Så ovärdig vinnare. Men episkt slut. Hans blåsning slår ju till och med första säsongen då min frisör Marre lurade Daphne.

...
Update 2: Fick precis denna bild av Marcus som jag tog på honom och Aina på gaygalan i måndags. Nu med passande pratbubbla.


Eller ännu bättre... Denna!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar