tisdag 4 februari 2014

Bakis

Där har ni ett ord jag knappt kan stava till längre. Så länge sedan var det jag var bakfull. Men idag är jag det.
Igår var jag på gaygalan och precis som efter Daisy var detta första gången jag festade efter förlossningen. Ett perfekt tillfälle eftersom det är så mycket glädje i luften. Jag höll ända in i kaklet då jag satte mig i taxin strax före tre och sparkade av mig skorna på mina ömma fötter. Jag dansade, skrattade, träffade gamla och nya vänner och var i något slags rus (lyckorus?) hela kvällen.
Här kommer ett litet collage med bilder som publicerades i sociala medier under kvällen.

1. Förfest hos Tobbe. 2. Med finaste Ronny som anordnar galan. 3. Laddar med dubbla drinkar. 4. Mia, Ylva och jag aka Destinys Child anno 2014.
1. Första shotracet. 2. Med härliga Edward af Sillén som vann pris för ESC 3. Kvällens program. 4. Edward, Christer Björkman mfl tar emot priset.
1. Galen morsa med ansvar för dtinkbiljetterna. 2. Har just pumpat ur brösten på toa. Ovärdigt men högst nödvändigt. 3. Med Markus och Vickan. 4. Röv.
1. Skrattfest på dansgolvet. 2. Nya Allsångsledaren Petra Marklund uppträder. 3. Jag och min bästa Linda Hjertén. 4. Gamla Allsångsledaren Måns Zelmerlöw gör Wrecking Ball.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar