torsdag 29 augusti 2013

Rockbjörnen

Att gå på Rockbjörnen är som att gå på en klassåterträff för mig. Efter nio år på Aftonbladet och några till i branschen känner jag mycket folk och kan knappt gå en meter utan en kram och ett hej. Himla kul faktiskt.
Så med en mage som ser ut att vara i nionde månaden pallrade jag mig iväg till Gröna Lund.


Mina fina vänner Helena Trus och Tobbe Ek var utklädda till bebisar på scenen (små prickar på bilden nedan). Trus sa att de var Dolly och Molly - hennes arbetsnamn på twinsen.


Jag hängde med mina härliga TV3-kollegor Annika och Linda.


Busade med att göra låtsasrumpor framför linsen.


Det var jätteroligt tyckte vi (jag).


Och så myste jag så klart med Ronny och Marcus som tog väl hand om magen.


Och hade givande smskonversationer med min man.



När det blev för trångt på efterfesten och folk blev för fulla tog jag det som min queue att sätta mig i stora bilen och köra hem till förorten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar