tisdag 6 augusti 2013

Men klassikern att inte fälla ner toasitsen fixar han

Min man är toppen på alla sätt. Han är omtänksam, kärleksfull, lagar god mat, ger mig ofta sovmorgon och tar väl hand om Daisy.
Så egentligen har jag inget att klaga på. Då blir de där småsakerna lite irriterande istället.
Som att han aldrig kan byta en tom toarulle, eller slänga skräp (läs: tomma snusdosor och godispapper) utan lägger dem på diskbänken precis ovanför skräpkorgen, eller att han aldrig kan ta bort a l l t från köksbordet när han dukar av eller aldrig kan trycka ner handtagen helt på altandörrar.
Eller denna: att jag tvättat allt efter semestern, sorterat och lagt in mitt och Daisys i garderoberna men lagt Håkans kläder på sängen i välorganiserade högar och vad gör han när han ska hå och lägga sig? Jo, tar högarna och lägger dem u p p e på byrån.


(Tur ändå att detta är min blogg så att Håkan inte kan berätta vad han stör sig på hos mig. Eller vänta, jag är väl perfekt? Moahaha.)

1 kommentar:

  1. Det där med allt från köksbordet? Det lider min sambo av också. :D

    SvaraRadera