torsdag 6 november 2014

Habits modegala

Jag bjuder på några bilder till från modegalan i tisdags på Cirkus. Det var en fantastiskt rolig kväll med många vinnare vid vårt bord, härliga nya bekantskaper och mycket champagne. 
Bredvid mig hade jag Whyreds vd (fantastiskt rolig människa) och mittemot satt tre generationer Hestra. Det vill säga farfar, far och son som står bakom märket som är överlägset på barnvantar. Dessutom hängde jag med min gamla kompis Sara Marmsjö som ar nominerad för Geggamoja i kategorin där Ebbe knep priset. Och jag fick prova på att vara en vinnare genom att hålla i glastrofén. 
Tack igen Micke, Veronica och Susanne för att jag fick följa med! 
En iakttagelse från kvällen: Hur kommer det sig att 99% av alla trendkänsliga människor på festen var klädda i svart? Kolla vinnarbilden - alla bär svart. Är inte själva grejen med att vara modemedveten och sätta trender att man vågar ta ut svängarna? Det här känns så... ängsligt.





 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar