måndag 1 september 2014

Kristallen - i bilder





Jag har svårt med orden idag men ni får hålla till godo med ett gäng bilder från Kristallen i fredags.

Och två listor.

Topp tre bästa med galan:
1: Bordsplaceringen (nästan på scenen) och mina bordskamrater. Och att träffa alla vänner och kollegor. Det är som en lyxig klassåterträff.
2: Att mina vänner Edward och Daniel skrivit manus och regisserat. Även om det var lite väl raljanta skämt om TV3.
3: Att Lisa Kudrow var med - via länk men ändå. Briljant! Så cool och rolig kvinna.

Bubblare: Att Paradise Hotel vann Bästa Dokusåpa.

Topp tre sämsta:
1: Att det ösregnade när jag skulle åka till galan och det var i rusningstrafik så jag fick ta pendeln istället för taxi (köer) och svettades ymnigt i min nystrukna sidenklänning från Greta.
2: Att jag hade på mig en sidenklänning där minsta lilla rynka eller fläck syns.
3: Att tiden gick så fort.

Bubblare: Att jag inte tog fler bilder i fotoautomaten med kompisar. Bästa grejen på fester ju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar