onsdag 18 september 2013

När jag behövde det som mest cashade jag in

På mors dag fick jag ett presentkort av Håkan till Sturebadet. Idag hade jag äntligen lyckats boka in den där behandlingen.


Tre timmar efter att den här bilden togs och skickades till maken kom jag ut igen, lite som en ny människa.
Ren, len och allt illamående var borta.


Jag fick 80 minuters behandling som började med kroppsscrub med salt, följt av ett kurbad då jag fick ansiktsbehandling och avslutningsvis helkroppsmassage.
Fan-tastiskt!
Enligt terapeuten har jag inga överflödiga vätskor i kroppen och är i ovanligt god form för att vara i vecka 33 och vänta tvillingar. Yay!


Efter behandlingen simmade jag och åt lunch med endast en bok som sällskap.


Supergott och lyxig egentid.


Var pinsam också och tog en preggobild i omklädningsrummet.


Nä men hej, är det så en nöjd jag ser ut?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar