måndag 11 juni 2012

Saker som sägs när två tjejer kollar på matchen

Tjej 1: "Faan, jag har så dålig koll på svenska landslaget numer. Känner inte igen en enda."
Tjej 2: "Inte jag heller."
Tjej 1: "Jaha, Ukraina är blågula. Inte konstigt att vi inte kände igen nån."

Tjej 1: "Folk tar verkligen den här landskampen på allvar, det åkte runt fans på lastbilsflak idag och skrek."
Tjej 2: "Alltså, det var ju studenter".

Tjej 1: "Sötast i matchen var ju den där nyckelpigan på axeln som de zoomade in. Som ett naturprogram."
Tjej 2: "Ja, och den där lille killen i Ukrainas lag. Sååå söt!"

Tjej 1: "Vem skulle du helst vilja ligga med i landslaget? Jag väljer Mellberg, Rosenberg, Zlatan och Chippen."
Tjej 2: "Jag väljer Zlatan, Mellberg, Rosenberg och sen vet jag inte."

Tjej 1: (När Chippen kommer in på plan): "Alltså Chippen är verkligen inte snygg."
Tjej 2: "Men du ville ju ligga med honom. Han var fyra på din lista".
Tjej 1: "Men det var ju bara för att jag bara kan namnet på fyra spelare i landslaget."

1 kommentar:

  1. Ha, ha, det här var det roligaste på länge;-)
    Kram Frida

    SvaraRadera