söndag 17 juni 2012

Obs! Sann historia

Håkan har varit i Kiev några dagar för fotbolls-EM och tittat på fotboll.
Jag har jobbat hela helgen och när jag kom hem nu ikväll med hämt-indier kunde han knappt prata under middagen för att han tittade på fotboll.
När Daisy vägrade sova kämpade "vi" (läs: mest jag) i nästan tre timmar för att få henne att sova. Vid tio lyckades jag. Håkan tittade på fotboll.

Men jag tänker att det kunde vara värre.
Jag fick häromdagen höra om en kille som sexvägrar under hela EM. Han kan inte ligga med sin tjej för hans fokus på fotbollen får inte rubbas. Hon har lite abstinens kan man säga.

Fick också höra att antalet pappor som tar ut föräldradagar ökar dramatiskt under fotbolls-EM. 

Men hey, snart är det över.
1 juli.
Nedräkningen har börjat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar