söndag 10 juni 2012

Min helg i bilder

Efter att ha varit på fest två kvällar i rad är jag för trött för att skriva så ni får helgen i bilder istället.



Vi har ägnat dagarna åt att hänga utomhus.



Gassat i solen.



Jag har ätit en sallad som enligt Håkan "barn på Disneyland skulle bli glada för".



Jag har varit på fest där Hanna var dj.



Hennes hagfag (som faghag fast tvärtom) hade en fin Håkan Hellström-tatuering.



Han berättade att jag har en look alike som ser ut så här.



Så vi tog en bild och skickade till henne. Hon höll med. 


Så här länge vag jag ute.



Hanna gav sitt och den här killens dj:ande tummen upp.



Så knatade jag hem. Det var fint. Jag hoppades att Daisy skulle ge mig sov morgon men nähärå. 06:15 ba tjena tjena hallå.



Sedan gick vi ut och sparkade boll.



Käkade på Fridays.



Och var nöjda med dagen i allmänhet och ballongen i synnerhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar