fredag 23 mars 2012

Jag kan ha mitt frikort som granne utan att veta om det

Just nu tittar vi på Drive med Ryan fucking Gosling, aka mitt frikort.
När jag var och hyrde filmen sa killen i kassan att den var jävligt bra.
Jag: Och framförallt spelar Ryan Gosling huvudrollen och han är jävligt snygg.
Expediten: Vi har en stamkund som är sjukt lik Ryan Gosling. Jag brukar påpeka det för honom.
Jag (lite för exalterad): Va, här i Sjöstan?
Expediten: Ja, alltså han har fru och barn.
Jag: Och? Jag har man och barn. Men man kan väl få titta lite?
...
Funderar nu på om expediten är orolig för att jag kommer ligga i buskarna och flukta efter denna Ryan Gosling lookalike.
...
Förtydligande: Det kommer jag alltså inte. Måste ju kolla klart på filmen först.




2 kommentarer:

  1. Ditt frikort är Mourinho och ingen annan. Och Mou bor definitivt inte i Sjöstan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Älskling, jag har ju TVÅ frikort numer. Det är inte mer än rätt eftersom dina frikort är Lili & Susie.

      Radera