lördag 31 mars 2012

Avsked, alla dessa avsked

I går var det dags för ännu en avskedsfest med gamla kollegor.
Bästa Niklas och Jon som jag skrattat, festat och jobbat med i så många år kastar sig ut till frilanslivets möjligheter.

Det var en otroligt rolig kväll. Dock blev det lite tjatigt att hundra gånger svara på samma fråga: "Huuur triiivs du nu på nya jobbet?".

Så, en gång för alla, här kommer svaret:
"Toppen! Det var väldigt jobbigt i början. Som att gå ur en relation. Man behöver en sorgeperiod då man är blind och bara minns allt det bra. Eller som att man varit med i en sekt och behöver avprogrammeras. Men nu, när jag gått igenom den perioden, är jag glad varje morgon jag går till jobbet. Jag tillför något med min kompetens, jag lär mig mycket nytt, jag sitter inte fast vid ett skrivbord OCH jag har sinnessjukt roligt med mina kollegor. Jag ångrar inte längre mitt beslut en sekund."

Så.
Frågor på det?

Det bästa av allt är att jag vet att jag kommer få fortsätta hänga med såna här sköna typer so på bilderna nedan, oavsett var vi jobbar.
Det är bra skit, mina vänner.





Med Niklas och Karro.


Med Jon.


Tre snygga power-blondiner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar