torsdag 1 september 2011

Tack för oömma kläder

Okej, det här med oömma kläder på konferensen visade sig vara en bra grej.
Det var aktiviteter helt i min smak:
1. Köra fyrhjuling.
2. Skjuta lerduvor.

Först och främst vill jag gärna betona att mitt lag vann.
Överlägset.
OBS! Inte ens mitt ordval utan det var verkligen så.
Överlägset.
Till historien hör är att vi var 90% brudar i mitt lag (nackdel enligt vissa, fördel enligt förhoppningsvis många).
Till historien hör också att en av oss är höggravid (ej jag).
Till historien hör också att en av oss lyckades med något historiskt - att åka av fyrhjulingen OCH köra över sig själv.
Denna "en av oss" är i detta fall jag.
Körde visst lite för fort och hårt i en kurva. Fick väldigt ont i knät men krävde en omstart. Fick det.
Jag är tydligen redan en vandringssägen.


In action efter överkörningen.



Pull!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar