söndag 25 september 2011

Kalas!

Daisys första kalas i bilder:
Ena fatet med cupcakes. Det fanns ett till med blåbärsmuffins och minimarshmallows på frostingen.
Enligt Mia såg alla ut att vara från ett café vilket gjorde mig väldigt stolt eftersom det var första gången jag bakade. Alltså inte överhuvudtaget men cupcakes.
Daisy fick många paket som även vovven Sigge var intresserad av.
 Och Wile så klart.
 När det var dags för tårta viskade Daisy en hemlis till Markus.
 Och så poserade hela familjen tillsammans.
 Rasmus var äldst av alla barnen och ändå så liten och go.
Sen kom det ännu fler gäster och ännu fler paket och då hade Daisy börjat få in snitsen.
 Sen tog hon med sig Wile in på sitt rum för att mysa i kuddhörnan och dela majskrokar.
 Daisy åt så hon blev alldeles matt.
 Då tänkte Wile att nu är det dags att lära min blivande fru hur man städar.
 Men det gav Daisy blanka f--n i.
 Så de tog ett bad tillsammans istället.
 Tills Daisy sa att nä nu vill jag lägga mig för jag är väldigt trött efter allt kalasande.
Och då fortsatte festen för de vuxna…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar