fredag 9 september 2011

MILK

Idag har vi lunchat med tre coola powerbrudar och deras bebbar.
Daisy var äldst och sprang mest runt i butikerna vid caféet och försökte ge bort kex och leksaker till gamla gubbar.

Elmo var yngst och lättast med sina 3,5 kilo. Dessutom enda killen.
Bäst av allt: Jag fick hålla honom!
Så där lätt var inte ens Daisy när jag tryckte ut henne ur... ja där hon kom ut så att säga.

Dessutom var Ellen och Gerda med, söta som socker liksom sina mammor.

Är det så här att vara lattemorsa ger jag det fem plus.


Jag är lite kär i Gerda faktiskt. Kan kanske bero på att hon påminner om Daisy.


Här med sin mamma snygg-Frida.


Härliga Mirja och Ellen.


Coola Karro och nykomlingen Elmo.

De är alla tre riktiga MILF:ar men egentligen är ju det ett rätt saggigt uttryck. Vill man vara så himla fuckable i killars ögon egentligen?
Nä, härmed myntar jag ett nytt uttryck: MILK.
I stället för att vara en MILF (Mom I'd Like to Fuck) vill jag vara en MILK (Mom I like to know).
De här tre tjejerna är alla MILK:s.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar